Talloze foto's over Los Angeles maakte Aurélie Hagen wellicht voor haar Instagram-account. Daarbij zijn restaurants, architectuur, koffieshops, boetieks, street art, bars en soms ook wel eens natuur de meest voorkomende thema's. Vaak zijn het geslaagde foto's, al zijn er enkele die ik zou weggelaten hebben. Maar wellicht doet zulks afbreuk aan de vereiste snelheid van het aanvankelijke medium?
De vaak ongetwijfeld leuke locaties waar de beelden geschoten zijn staan aangeduid op een resem kaarten. Wat jammer is dat het stratenpatroon van de stad niet meteen het meest aanlokkelijke is om in te zoeken of te verdwalen. Hoofd- en zijstraten tellen lijkt de boodschap.
Liefhebbers van wat tegenwoordig "lifestyle" genoemd wordt vinden hier ongetwijfeld hun gading, al prefereer ik het dagdagelijkse "genieten". Woorden lijken quasi overbodig, op de namen van de locaties na.
Misschien was deze uitgave toch beter op Instagram gebleven?
Ondertitel: "Lifestyle guide for Instagram lovers".